Bir İnternet Efsanesi : 17 Yaşında 70 000 Dolarlık Reklam Geliri
8 Eylül 2010 Çarşamba
GÖnderen
fvdvxvf
0 Comments
70.000 dolar bir ay için çok güzel bir gelir. Whateverlife.com 17 yıl yaşındaki Ashley Qualls tarafından oluşturulmuş, genç kızlara yönelik ve ücretsiz myspace düzenleri sağlayan bir site .... Site reklamlardan bir ayda yaklaşık 70 bin dolar alıyor. Daha önce site hakkında yazılar yazmıştık. Bugün whateverlife.com başarı için benzer bir iş modeli olarak görülebilir. Whateverlife sahibi 17 yaşında, ancak işini sağduyulu bir şekilde yapıyor. Ailesinden zengin olan yok, akrabalarından zengin olan yok, arkasında büyük bir sermaye yok. Bütün gelirler sadece site reklamlarından geliyor.
Whateverlife, şirketinizden tamamen farklı hizmet/ürün sunabilir ama ürün/ hizmetlerin satış yolu onun gibi olmalıdır. Whateverlife izleyicilerini çok iyi tanır. Özellikle genç kızlara hitap eder ve ne istediklerini bilir. Müşterinin ne potansiyel istediğini bilmiyorsanız nasıl bir şey satabilirsiniz? Kendinizi müşterilerinizin ayakkabılarının içine koyun ve ne istediklerini sorun. Pazarlamanızı müşterilerin isteğini yansıtacak şekilde ayarlayın. Whateverlife gibi hedef kitlenizi tanıyın ve müşteri tabanınızı artırın.
Whateverlife ÜCRETSİZ Myspace düzenleri sunar. Anahtar kelimeler özgün ve açıktır. Hepimiz özgür ürünleri severiz. Ücretsiz olanı neredeyse geri çevirmek mümkün değildir. Özellikle ilginç şeylere bakıyorsanız, kendinize özgü özellikler ararsınız ve ücretsiz alırsınız! Bu tam olarak Ashley Qualls in "müşterilerinin" elde ettiği şeydir. İlginç Myspace sayfaları arayanlar, whateverlife.com da bunları bularak ve ücretsiz elde edebilir. Whateverlife web sitesinde reklam verenlerden para kazanır. Reklam verenler sitenin aldığı trafik miktarını beğenir ve ziyaretçilerin kendi reklamlarını takip ettiklerini bilir. Eğer Whateverlife her myspace düzeni için ücret isteseydi, kullanıcılar onun yerine ücretsiz olarak sunan diğer sitelere gider. Yani ücretsiz olarak harika bir ürün sunarak, Whateverlife müşteri onu bilmeden müşteriler yaratır. Güzel bir ürünü ücretsiz sunarak Whateverlife, müşterileri bilmeden bir müşteri profili oluşturur. Müşterilere bir şeyler teklif etmek onları yeniden siteye gelmelerini sağlar.
Whateverlife kullanıcıları web sitelerinin görünüm ve tasarımını belirleyebilir. Web sitesini ziyaret ederken evde zaman geçirmiş gibi hissedebilir. Müşteriler için oluşturacağınız bir kimlik, müşterilerinizin rahat hissetmesini sağlar ve başarılı bir iş için gereklidir. Apple, 1997 yılında neredeyse iflas etmişken, Ipod u tasarlamıştır. Ipod diğer taşınabilir mp3 çalarlardan farklı bir şey yapmadı ama ne yaptıysa stili ve fonksiyonu birleştirerek yaptı. Aynı özelliklere sahip iki farklı üründen, en iyi görünen ve kullanımı kolay olan satın alınır. Müşterilerinizin tanımlayacağı bir görünüm oluşturun, kolay kullanım ve fonksiyonellik ekleyin ve müşterileriniz aşırı olarak ürün/hizmetlerinize odaklanır.
Ayrıca whateverlife sitesi için yapılan 1 milyon dolarlık satış teklifi Ashley tarafından reddedilmiştir.
Sitenin başarısı ile ilgili konular özetlenecek olursa:
İzleyici kitlenizi tanıyın ve onlara hitap edin.
Potensiyel müşterilerinize ücretsiz hediyeler verin.
Müşterilerinize yönelik bir görünüm hazırlayın ve onu basit tutun.
Kaynak - Freeecstasy 2007
Whateverlife, şirketinizden tamamen farklı hizmet/ürün sunabilir ama ürün/ hizmetlerin satış yolu onun gibi olmalıdır. Whateverlife izleyicilerini çok iyi tanır. Özellikle genç kızlara hitap eder ve ne istediklerini bilir. Müşterinin ne potansiyel istediğini bilmiyorsanız nasıl bir şey satabilirsiniz? Kendinizi müşterilerinizin ayakkabılarının içine koyun ve ne istediklerini sorun. Pazarlamanızı müşterilerin isteğini yansıtacak şekilde ayarlayın. Whateverlife gibi hedef kitlenizi tanıyın ve müşteri tabanınızı artırın.
Whateverlife ÜCRETSİZ Myspace düzenleri sunar. Anahtar kelimeler özgün ve açıktır. Hepimiz özgür ürünleri severiz. Ücretsiz olanı neredeyse geri çevirmek mümkün değildir. Özellikle ilginç şeylere bakıyorsanız, kendinize özgü özellikler ararsınız ve ücretsiz alırsınız! Bu tam olarak Ashley Qualls in "müşterilerinin" elde ettiği şeydir. İlginç Myspace sayfaları arayanlar, whateverlife.com da bunları bularak ve ücretsiz elde edebilir. Whateverlife web sitesinde reklam verenlerden para kazanır. Reklam verenler sitenin aldığı trafik miktarını beğenir ve ziyaretçilerin kendi reklamlarını takip ettiklerini bilir. Eğer Whateverlife her myspace düzeni için ücret isteseydi, kullanıcılar onun yerine ücretsiz olarak sunan diğer sitelere gider. Yani ücretsiz olarak harika bir ürün sunarak, Whateverlife müşteri onu bilmeden müşteriler yaratır. Güzel bir ürünü ücretsiz sunarak Whateverlife, müşterileri bilmeden bir müşteri profili oluşturur. Müşterilere bir şeyler teklif etmek onları yeniden siteye gelmelerini sağlar.
Whateverlife kullanıcıları web sitelerinin görünüm ve tasarımını belirleyebilir. Web sitesini ziyaret ederken evde zaman geçirmiş gibi hissedebilir. Müşteriler için oluşturacağınız bir kimlik, müşterilerinizin rahat hissetmesini sağlar ve başarılı bir iş için gereklidir. Apple, 1997 yılında neredeyse iflas etmişken, Ipod u tasarlamıştır. Ipod diğer taşınabilir mp3 çalarlardan farklı bir şey yapmadı ama ne yaptıysa stili ve fonksiyonu birleştirerek yaptı. Aynı özelliklere sahip iki farklı üründen, en iyi görünen ve kullanımı kolay olan satın alınır. Müşterilerinizin tanımlayacağı bir görünüm oluşturun, kolay kullanım ve fonksiyonellik ekleyin ve müşterileriniz aşırı olarak ürün/hizmetlerinize odaklanır.
Ayrıca whateverlife sitesi için yapılan 1 milyon dolarlık satış teklifi Ashley tarafından reddedilmiştir.
Sitenin başarısı ile ilgili konular özetlenecek olursa:
İzleyici kitlenizi tanıyın ve onlara hitap edin.
Potensiyel müşterilerinize ücretsiz hediyeler verin.
Müşterilerinize yönelik bir görünüm hazırlayın ve onu basit tutun.
Kaynak - Freeecstasy 2007
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)